.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه نمایندگان مجلس به رهبر معظم انقلاب

نمایندگان مجلس در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با تقدیر از مواضع ایشان در خطبه های نماز جمعه تهران آورده اند که آنان نیز حساب معترضین معتقد به چارچوب قانونی را از قانون شکنان و اغتشاشاگران جدا می دانند و از اقدام مسئولان امنیتی و انتظامی در جلوگیری از اغتشاشات حمایت می کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، این نامه که به امضای همه نمایندگان رسیده است قبل از پایان جلسه علنی امروز مجلس توسط محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

نمایندگان در نامه خود ضمن اعلام تبریک مجدد در خلق حماسه 22 خرداد توسط ملت بزرگ ایران اسلامی از بیانات به موقع، جامع ، راهگشا و مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه این هفته که عظیم ترین حضور نمازگزاران در تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد تشکر کردند.

نمایندگان همچنین در نامه خود خطاب به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تفکیک مخاطبان در بیانات حضرتعالی به صورت عالمانه ما را بر آن می دارد که با تامل و ژرف نگری در جزئیات آن، وظیفه خود را دریابیم و بر انجام آن با پشتوانه فضل الهی کوشا باشیم.

در ادامه این نامه تاکید شده است: فصل الخطاب قانون پرهیز از ادامه تشنج و زورآزمایی خیابانی، حفظ و بزرگداشت حماسه عظیم 22 خرداد، دفاع جانانه از عملکرد تمامی 30 سال گذشته انقلاب و توصیه به دست اندرکاران انتخابات مبنی بر بازگذاشتن راه رسیدگی به اعتراضات قانونی از اهم مواردی است که مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید برای آرامش بخشی جامعه به آن ملتزم باشند.

نمایندگان در نامه خود آورده اند که آنان نیز حساب معترضین معتقد به چارچوب قانونی را از قانون شکنان و اغتشاشاگران جدا می دانند و از اقدام مسئولان امنیتی و انتظامی در جلوگیری از اغتشاشات حمایت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سردمداران معترضین نیز خواستند که اعتراضات خود و طرفداران خود را به سمت مجاری قانونی هدایت و تلاش کنند که در پوشش دفاع از حقوق ملت با بیگانگان همنوا نشوند.

نمایندگان همچنین تمکین به قانون را تنها راه برون رفت از شرایط جاری کشور برشمردند و تاکید کردند که سرکشان از ضوابط قانونی مسئولین پیامدهای تلخ احتمالی آن هستند.

در این نامه از شورای نگهبان و مسئولان انتخابات خواسته شده است که زمینه بررسی اعتراضات قانونی را به صورت کامل فراهم کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که تا حصول نتیجه به بررسی اعتراضات قانوین را پیگیری خواهند کرد.

در این نامه تاکید شده است: متاسفانه عدم تبعیت از قانون شرایطی را در کشور ایجاد کرده است که بیگانگان به ویژه کشورهای آمریکا و انگلیس به خود اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را بدهند که این در نزد ملت ایران گناهی نابخشودنی است.

نمایندگان با بیان اینکه آمریکا، انگلیس مضرانه پرونده بلند بالایی از نقض حقوق بشر در داخل و خارج از کشور خود دارند، در نامه خود آورده اند: شکنجه های وحشیانه در زندان های انگلیس و فرانسه تصریح شده در گزارش عضو بین الملل و فجایع زندان گوانتانامو و ابوغریب نمونه کوچکی از نقض حقوق بشر این کشورها است که امروز به خود اجازه دخالت در امور داخلی ایران را می دهند و اشک تمساح می ریزند.

نمایندگان مجلس، مواضع سران این کشورها را به شدت محکوم کرده و آنها را از هر گونه دخالت در امور داخلی ایران بر حذر داشتند.

نمایندگان در پایان پایبندی خود را در اجرا و پیگیری خود را در اجرا و پیگیری تمامی مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.